news-details

توصیه جالب روبرتو کارلوس به استقلالی ها

ستاره سابق رئال مادرید و تیم ملی برزیل معتقد خوان لوپز می‌تواند به موفقیت تیم استقلال کمک کند.

به گزارش نود پرس ، بحث انتخاب سرمربی برای تیم استقلال آنقدر حاشیه داشته که به راحتی میتوان گفت تمام حواشی جدایی ساپینتو و معرفی گزینه‌های جایگزین یک طرف و ورود خوان لوپز اسپانیایی به تهران یک طرف دیگر ماجرا تشکیل می‌دهند. چرا که مدیران استقلال در حالی اعلام کردند لوپز صرفا برای مذاکره اولیه به ایران آمده که برای او نشست خبری با حضور مدیرعامل برگزار کنند تا اینطور به نظر برسد که قرار است در همان روز اول معارفه شود. اتفاقی که اگر هم قرار بود بیفتد با توجه به حجم بالای منتقدان و مخالفان این مربی در بین هواداران و پیشکسوتان استقلال تا به این لحظه متوقف مانده است.

علت اصلی مخالفت برخی استقلالی‌ها با انتخاب خوان لوپز به چهار سال بیکار بودن و بدون تیم ماندن او برمی‌گردد که البته اخیرا در این باره گفته شده علت آن چیزی نبوده جز بیماری همسر این مربی. اما بد نیست بدانید که در بین این هجمه مخالفت با حضور سرمربی اسپانیایی در استقلال، یک چهره مطرح جهان فوتبال معتقد است او می‌تواند آبی‌ها را به موفقیت برساند.

روبرتو کارلوس ستاره تکرار نشدنی تیم ملی برزیل که دوران طلایی خود را برای باشگاه رئال مادرید توپ زد و در بخشی از دوران بازی‌اش برای کهکشانی‌ها زیر نظر خوان لوپز فعالیت کرد، در گفتگویی که انجام داده این مربی را خوش اخلاق و بادانش خوانده و گفته: «شخصیت اخلاقی خوان لوپز بزرگ است و به لحاظ فنی در هر تیمی بوده توانسته تاکتیک و سیستم کاملی را اجرا کند. تقریبا تمام تیم‌های تحت هدایت او عملکرد خوبی داشتند.»

کارلوس این را هم گفته که بسیاری از ستاره‌های رئال مادرید که در حال حاضر سرمربی هستند، به لطف کار زیر نظر لوپز چیزهای زیادی یاد گرفته‌اند که امروز از آنها بهره می‌برند.

هنوز به طور دقیق مشخص نیست حضور لوپز در ایران دائمی خواهد بود یا به زودی تمام می‌شود اما در نهایت هر اتفاقی که بیفتد، حمایت ستاره سابق رئال مادرید از گزینه هدایت استقلال آن هم در روزهایی که کمتر کسی موافق حضورش در جمع آبی‌هاست، در نوع خود جالب توجه است. هر چند این شایعه هم در فضای مجازی به راه افتاده که بحث حضور او روی نیمکت استقلال منتفی است.

به اشتراک گذاری این مطلب!