news-details

جدیدترین گزینه نیمکت استقلال؛کیکه سانچز فلورس

ظاهرا روند انتخاب سرمربی استقلال مانند فصل گذشته پیش می‌رود.

به گزارش نود پرس، مسئولان باشگاه استقلال در حالی به دنبال انتخاب سرمربی فصل بعدشان هستند که هر روز شایعات و خبرهای جدیدی در این باره مطرح می‌شود. در تازه‌ترین مورد خبر توافق با مربی کروات شاغل در لیگ عربستان در برخی رسانه‌ها منتشر شده که بر اساس آن، نه تنها مذاکرات جدی با این مربی که آلن هورفات نام دارد صورت گرفته، بلکه توافقات اولیه هم به دست آمده و طبق ادعای رسانه عربستانی هفته آینده به طور رسمی با او قرارداد امضا خواهد شد.

این در حالی است که روز گذشته نام دو مربی دیگر برای هدایت آبی‌ها مطرح شده بود و اتفاقا درباره آنها هم با قاطعیت از برخی توافق‌ها صحبت شده بود که در این بین نام سرمربی قهرمان اروپا حسابی خودنمایی میکند. کیکه سانچز فلورس، سرمربی فصل گذشته تیم ختافه اسپانیا در حالی به عنوان یکی از گزینه‌های جدی مدنظر استقلالی‌ها قرار گرفته که این مربی دارای رزومه فوق العاده درخشانی است؛ از قهرمانی لیگ اروپا و سوپرکاپ اروپا گرفته تا سابقه قهرمانی در قاره آسیا.

دو سه رسانه طی ساعات گذشته، این سرمربی 58 ساله را به استقلال لینک کرده و حتی گفته می‌شود که چند روز قبل، حجت کریمی این وعده را داده که یک مربی بسیار سرشناس را برای استقلال خواهد آورد.

جدا از اینکه معلوم نیست شایعه مذاکره استقلال با سانچز اسپانیایی تا چه اندازه صحت دارد، این سوال مطرح می‌شود که آیا باشگاه استقلال می‌تواند این مربی را راضی به عقد قرارداد با واحد پولی به جز دلار و یورو کند یا نه.

به اشتراک گذاری این مطلب!