news-details

آیا برانکو جانشین گل محمدی می شود؟

آیا برانکو گزینه مدیرعامل پرسپولیس برای جانشینی یحیی گل‌محمدی است؟

به گزارش نود پرس، در حالی که  یک فصل دیگر از قرارداد یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس مانده، هنوز ابهام‌ها درباره ادامه همکاری او با قهرمان لیگ برتر و جام حذفی وجود دارد.

به نظر می‌رسد تا زمانی که جلسه حضوری یحیی گل‌محمدی و رضا درویش برگزار نشود، شایعات درباره نیمکت پرسپولیس ادامه خواهد داشت.

بر اساس یکی از این شایعات، باشگاه پرسپولیس فقط چند روز دیگر منتظر یحیی می‌ماند و اگر خبری از گل‌محمدی نشود، درویش سراغ انتخاب سرمربی جدید خواهد رفت.

عجیب اینکه گزینه جانشینی یحیی هم مشخص شده و طبق ادعای یکی از روزنامه‌ها، برانکو ایوانکوویچ برای بازگشت به پرسپولیس، بی‌میل نیست.

این شایعات در حالی منتشر شده که بنا به چند دلیل، خیلی بعید است که شاهد تغییرات روی نیمکت پرسپولیس باشیم.

1-  یحیی گل‌محمدی قصد دارد به کارش در پرسپولیس ادامه دهد و حتی در این مدت طی چند مرحله با مدیرعامل این باشگاه گفتگوی تلفنی داشته و لیست بازیکنان تمدیدی خود را نیز به مدیرعامل باشگاه ارائه کرده و قرار است در بازگشت یحیی از سفر ترکیه، او به باشگاه برود.

2-   بازگشت احتمالی برانکو به پرسپولیس و فوتبال ایران یک مشکل بزرگ دارد. باشگاه  پرسپولیس موظف بوده بابت 5 فصل حضور برانکو در پرسپولیس مالیات او را پرداخت کند که هنوز مفاصا‌حساب مالیاتی این 5 سال برای برانکو ارسال نشده است.(البته رضا درویش پیش از این و در مواردی که به مالیات باشگاه مرتبط بود اعلام کرد موضوع مالیات برانکو هم در دل همین پرونده‌ها حل شده است)

3-  قرارداد برانکو با فدراسیون عمان بند فسخ 600هزار دلاری دارد و اگرچه گفته شده او از شرایطش در عمان رضایت ندارد اما مربی کروات، حداقل در مصاحبه‌هایش که به چنین موردی اشاره نکرده و بعید است او به دنبال جدایی از تیم ملی عمان باشد.

4-  دلیل آخر هم اینکه قانون عقد قرارداد ارزی با مربیان و بازیکنان خارجی، می‌تواند مشکل بزرگی برای همکاری احتمالی پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب!