news-details

ماجرای پست اینستاگرامی نکونام با پیراهن استقلال چه بود؟

در شرایطی که اخبار زیادی درباره منتفی شدن حضور جواد نکونام در استقلال منتشر شده، گویا او هنوز به رسیدن به نیمکت تیم محبوبش امیدوار است.

به گزارش نود پرس، ساعاتی بعد از استوری حجت کریمی بود که خبرگزاری فارس اعلام کرد نکونام به خاطر نحوه جدایی‌اش از فولاد، شانس کار در استقلال را از دست داده است. 

کریمی حتی امروز در مصاحبه ای گفت که مشکلاتی که مانع حضور نکونام در استقلال شده است را «شنیده» و مشکل نکونام هنوز حل نشده است. وی حتی پا را از این فراتر گذاشت و اعلام کرد بازهم مذاکره با مربیان خارجی و داخلی در دستور کار است!

در این شرایط، جواد نکونام که سابقه بازی در تیم استقلال را هم دارد، دقایقی بعد از مصاحبه کریمی عکسی از خود با پیراهن استقلال و مچ بند آبی منتشر کرد. نکونام جمله‌ای زیر این پست ننوشته و فقط دو قلب آبی را برای تصویر خود انتخاب کرده است.

به نظر می رسد نکونام در تلاش برای رساندن این پیام است که همچنان دوست دارد روی نیمکت استقلال بنشیند و از جانب او مشکلی وجود ندارد اما موانعی در این راه وجود دارد و به نظر می‌رسد به نوعی از هواداران استقلال در خواست کمک کرده باشد. 

خبرگزاری مهر این برداشت را از پست اینستاگرامی نکونام کرده که این تصویر می‌تواند به منزله رفع شدن موانع برای نشستن نکونام روی نیمکت تیم مورد علاقه اش است.

درباره نکونام، این خبر هم به صورت غیررسمی منتشر شده که نحوه جدایی او از فولاد باعث شکایت باشگاه خوزستانی از او شده و همین مساله، کار جواد برای فعالیت دوباره در لیگ برتر را سخت کرده است.

2636

به اشتراک گذاری این مطلب!