news-details

عزت اللهی مانع لژیونر شدن بیرانوند می شود؟

آیا مصدومیت علیرضا بیرانوند مانع جدایی او از پرسپولیس خواهد شد؟

به گزارش نود پرس ، علیرضا بیرانوند پس از پایان مسابقات لیگ و جام حذفی با چند پیشنهاد خارجی از لیگ عربستان و همچنین باشگاه‌های اروپایی مواجه شده و با توجه به نوتیس او به پرسپولیس، احتمال فسخ قراردادش با این تیم وجود داشت اما مصدومیت او در فینال تورنمنت کافا می‌تواند جدایی احتمالی او از پرسپولیس را تحت تاثیر قرار دهد.

مصدومیت بیرانوند از ناحیه فک و صورت – بعد از برخورد او با سعید عزت‌اللهی - باعث شده که او نهایتا دو ماهی دور از میادین باشد و این موضوع حالا به نوعی می‌تواند به سود باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم تمام شود چرا که باشگاههای اروپایی و حتی عربستانی بعید است سراغ بازیکنی بروند که دچار مصدومیت شده و امکان حضور در تمرینات پیش‌فصل را ندارد. 

بیرانوند که بخاطر مصدومیت(پارگی چانه) نتوانست مقابل ازبکستان به بازی ادامه دهد و تعویض شد، با صورت بانداژ شده دیروز به همراه کاروان تیم ملی به ایران بازگشت و روز طی 2  روز آینده باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و پس از آن وضعیت حضور دوباره‌اش در میادین مشخص شود.

بیرانوند پیش از ترک ایران به همراه تیم ملی و حضور در تورنمنت کافا به باشگاه پرسپولیس اخطار فسخ قرارداد داده بود و هنوز بر سر دریافت مطالباتش با مدیران قرمزها به توافق نرسیده و دوباره به این باشگاه نوتیس داده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!