news-details

کار سخت استقلال برای حفظ محبی و جذب حسین زاده

بخشی از برنامه نقل و انتقالاتی سرمربی جدید استقلال مشخص شده است.

به گزارش نود پرس، وضعیت نقل و انتقالاتی برخی ستاره‌های استقلال که قراردادشان با این تیم تمام شده، همچنان در ابهام قرار دارد.

 محمد محبی و مهدی قایدی از جمله بازیکنانی هستند که فصل خوبی را با پیراهن آبی سپری کردند و نه فقط هواداران، بلکه خودشان هم تمایل به ادامه این همکاری دارند اما وضعیت آنها دست خودشان و حتی استقلال نیست و باشگاههای سانتاکلارای پرتغال و شباب الاهلی امارات باید درباره آینده این دو بازیکن، تصمیم بگیرند.

هر چند محمد محبی روز گذشته هنگام بازگشت ملی‌پوشان به ایران، از علاقه‌اش به ادامه همکاری با استقلال خبر داد اما برخی شنیده‌ها حاکی آن است که وینگر بوشهری آبی‌ها به جهت پیشنهاد وسوسه انگیزی که از امارات دریافت کرده، به احتمال زیاد جدا خواهد شد.

البته نکونام دوست دارد محبی را در اختیار داشته باشد اما گفته می‌شود در صورت جدایی محبی، سرمربی استقلال به دنبال بازگرداندن امیرحسین حسین‌زاده از بلژیک به تهران خواهد بود. هر چند مدیریت استقلال در این خصوص کار راحتی نخواهد داشت چرا که حسین زاده تا سال 2024 با شارلوا قرارداد دارد و استقلال نمی تواند او را به صورت قرضی به خدمت بگیرد و فقط باید برای انتقال قطعی او اقدام کند که در این صورت باید استقلالی‌ها قیمت بالایی را به شارلوا پرداخت کنند.

نکونام در نظر دارد فصل بعد از بین محمد محبی و امیرحسین حسین‌زاده یک نفر را در تیمش داشته باشد هر چند این احتمال را هم باید در نظر گرفت که شاید شرایط به نحوی پیش برود که هیچ یک از این دو بازیکن نتوانند فصل بعد آبی‌ها را همراهی کنند.

به اشتراک گذاری این مطلب!