news-details

نکونام روی نام کدام بازیکنان خط قرمز کشید؟

بر اساس اخبار غیررسمی، سرمربی استقلال روی نام 5 بازیکن تیمش خط قرمز کشیده است اما هنوز به صورت رسمی این لیست خروجی اعلام نشده است.

به گزارش نود پرس، از روزی که جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد، گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره لیست ورود و خروج این تیم صورت گرفته و حالا که او با سرپرست باشگاه استقلال جلسه داشته، این گمانه‌زنی‌ها بیشتر هم شده است.

گفته می‌شود از بین بازیکنان فعلی استقلال، 5 بازیکن، جایی در تفکرات تاکتیکی جواد نکونام ندارند.

نفر اول، سیدحسین حسینی کاپیتان فصل گذشته آبی‌هاست که از مدتها قبل اخباری درباره جدایی‌اش از این تیم مطرح شده بود. بر اساس شایعات، نکونام به دنبال جذب یک دروازه‌بان خارجی برای تیمش است و به محض آنکه دروازه بان مورد نظرش را جذب کند، سیدحسین حسینی چاره‌ای جز جدایی از این تیم نخواهد داشت اما به این نکته هم اشاده کنیم که حسینی بدش نمی آید در استقلال بماند و شاید این اتفاق هم بیفتد!

در خط دفاع، نکونام روی عارف غلامی نظر مثبت ندارد هر چند فسخ قرارداد سیلوا با استقلال، شاید شرایط عارف را تغییر دهد. جعفر سلمانی دیگر مدافع استقلال است که نکونام برنامه‌ای برای ادامه همکاری با او ندارد. به غیر از سیلوا که داستانش فرق دارد این سه بازیکن در شکست های فصل پیش استقلال مقابل تیمهای بزرگ نقش پررنگی داشتند و طبیعی است که در لیست خروج باشند.

در خط میانی و در شرایطی که شایعه شده بود نکونام قصد خداحافظی با مهدی مهدی‌پور را دارد، از زبیر نیک‌نفس به عنوان بازیکنی نام برده شده که شاید مجبور به جدایی از استقلال شود. نیک نفس شاگرد خود نکونام در فولاد بوده و البته یک فصل دیگر هم با استقلال قرارداد دارد و به نظر هم نمی رسد نکونام او را به راحتی کنار بگذارد.

در خط حمله هم سجاد شهباززاده که فصل کابوس‌واری را در استقلال پشت سر گذاشت، مورد توجه نکونام نیست هر چند که با توجه به قرارداد او با استقلال، آبی‌ها کار راحتی برای جدایی با این بازیکن نخواهند داشت چرا که او هم قرارداد سفت و سختی با استقلال دارد.

به اشتراک گذاری این مطلب!