news-details

معمای دروازه پرسپولیس؛ بیرانود می ماند یا می رود؟

آیا اختلافات علیرضا بیرانوند و پرسپولیس حل و فصل خواهد شد؟

به گزارش نود پرس، علیرضا بیرانوند که در بازگشت دوباره به لیگ برتر، با بیشترین کلین‌شیت در یک فصل، نقش تاثیرگذاری در قهرمانی پرسپولیس ایفا کرد، پس از اینکه در پایان فصل موفق به دریافت مطالبات خود از قرمزها نشد نوتیس(اخطار فسخ قرارداد) برای باشگاه ارسال کرد تا در صورت عدم دریافت مطالباتش قراردادش را فسخ کند.

در حالی که پس از نوتیس اولیه او، جلسه‌ای میان وکیل بیرانوند و رضا درویش برای حل مشکلات به وجود آمده برگزار شد اما این جلسه خروجی مثبتی نداشت تا حواشی مربوط به اختلافات بیرانوند و پرسپولیس همچنان ادامه داشته باشد و کار به جایی رسید که بیرانوند نوتیس دوم را هم برای پرسپولیس فرستاد.

در شرایطی که به نظر می‌رسید عیادت رضا درویش از علی بیرو، پایانی باشد بر اختلافات طرفین( امروز یحیی گل‌محمدی از ماندن بیرانوند در پرسپولیس خبر داد) اما صحبتهای وکیل دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس نشان می‌دهد که هنوز ادامه همکاری این دروازه‌بان با قرمزها قطعی نشده است.

سلیمانی در گفت و گو با دوربین فوتبالی، فقط به گفتن این جمله بسنده کرد که امیدوار است اتفاقات خوبی رخ دهد و بیشتر از این نمی‌تواند توضیحی دهد هر چند که او پیشنهاد خارجی برای بیرانوند را تایید کرد.

باید منتظر ماند و دید با توجه به فرصت اندک تا پایان نوتیس دوم بیرانوند به پرسپولیس آیا اختلافات طرفین برای ادامه همکاری حل خواهد شد یا بیرانوند قراردادش را با قرمزها فسخ خواهد کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!