news-details

کنعانی زادگان اولین خرید پرسپولیس

به احتمال زیاد، مدافع ملی‌پوش فصل گذشته باشگاه الاهلی قطر اولین خرید پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود.

به گزارش نود پرس، محمدحسین کنعانی‌زادگان بعد از دو فصل بازی در لیگ ستارگان قطر، پیشنهادی برای تمدید قرارداد از این تیم نداشت تا از همان زمان اخباری درباره بازگشت او به لیگ‌برتر و پرسپولیس مطرح شود.

شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که مذاکرات برای بازگشت این مدافع ملی‌پوش به پرسپولیس مراحل پایانی خود را طی می‌کند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد شاید او به عنوان اولین خرید قرمزها در نقل و انتقالات تابستانی معرفی شود. 

هر چند کنعانی ترجیح می‌داد بازی خود را در قطر و یا امارات ادامه دهد و حتی پیشنهادهایی هم از این دو کشور داشته اما با توجه به اینکه چند ماه دیگر جام ملتهای آسیا برگزار می‌شود، کنعانی قصد دارد در آستانه این تورنمنت، شرایط خوبی داشته باشد تا شانسش برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی بیشتر شود و به همین دلیل احتمال بازگشت او به پرسپولیس وجود دارد.

کنعانی شب گذشته که در کنسرت یکی از خوانندگان موسیقی پاپ حضور داشت، در مواجه حضوری با هواداران پرسپولیس که از او درباره بازگشت به جمع قرمزها سوال کردند ابراز امیدواری کرد که در فصل آینده بتواند مجدد پیراهن قرمز پرسپولیس را بر تن کند.

حضور کنعانی‌زادگان در پرسپولیس در حالی مراحل پایانی خود را طی می‌کند که هنوز باشگاه پرسپولیس اقدامی برای تمدید قرارداد گئورگی گولسیانی انجام نداده و مشخص نیست که سرنوشت این مدافع گرجستانی با اضافه شدن کنعانی‌زادگان چه خواهد شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!