news-details

چراغ اول حاشیه های جدید سپاهان و پرسپولیس را مورایس روشن کرد

سرمربی سپاهان جدال رسانه‌ای با پرسپولیس را پیش از آغاز لیگ استارت زد.

به گزارش نود پرس، تا پیش از هفته‌های حساس و پایانی لیگ قبل، طرفداران و اهالی فوتبال مورایس را مربی آرامی می‌دانست. یک جنتلمن که روی کار تیمش تمرکز داشت و درباره رقبا چندان اظهار نظر نمی‌کرد. کورس شدید و میلی‌متری با پرسپولیس اما اخلاق مورایس را هم عوض کرد.

او در نشست‌های خبری خود چند بار مدعی شد که حمایت‌های ویژه‌ای از یک تیم خاص انجام می‌شود که منظورش پرسپولیس بود. مورایس اشتباهات پرتعداد داوری به ضرر سپاهان را هم مقصر قهرمان نشدن شاگردانش می‌دانست و همین موضوع جدال لفظی او با پرسپولیسی‌ها را استارت زد.

مورایس اما این فصل خیلی زود کنایه‌های خود به پرسپولیس را آغاز کرد. او که دیشب اولین مصاحبه خود در فصل جدید را با برنامه تلویزیونی ضربه آزاد در شبکه اصفهان انجام داد، به صحبت‌های درویش و ماجرای پرداخت پول خارج از سقف توسط هوادار متمول پرداخت. 

سرمربی سپاهان در این باره گفت: " محدودیت بودجه وجود دارد و حتی قانون سقف بودجه وضع شده است. اگر قانون سقف بودجه وجود دارد پس نباید مبلغی از خارج باشگاه به تیم تزریق شود برای مثال نمی‌شود تیمی همچون سپاهان چند هوادار متمول داشته باشد تا بهترین بازیکنان را به این تیم بیاورند؛ چراکه قرار است این لیگ عادلانه باشد." 

ژوزه مورایس باتجربه به خوبی می‌داند که پرسپولیس این فصل هم رقیب اصلی آن‌ها در راه قهرمانی است. او اما برخلاف اوایل فصل قبلی که با لیگ ایران آشنا نبود، جنگ رسانه‌ای را به بعد موکول نکرده و لیگ هنوز شروع نشده شمشیر را برای پرسپولیس از رو بسته است. این موضوع نشان می‌دهد که مورایس هم درست مثل همکارش مورینیو و البته دیگر مربیان پرتغالی، جنگ روانی و رسانه‌ای را به خوبی بلد است.

به اشتراک گذاری این مطلب!