news-details

کمبود ورزشگاه در پایتخت : قدرت اول خاور میانه ورزشگاه ندارد !

در فاصله 4 روز تا زمان اعلام شده برای مسابقه پیکان و پرسپولیس، محل برگزاری این مسابقه مشخص نیست.

به گزارش نود پرس، با اعلام سازمان لیگ تیم های پیکان و پرسپولیس در دیدار معوقه از هفته ششم باید روز پنجشنبه 27 مهرماه به میزبانی خودروسازان مقابل یکدیگر قرار بگیرند. این در حالی است که در فاصله کوتاه تا زمان برگزاری، محل آن مشخص نیست.

پیکانی ها این فصل بازی های خانگی خود را در ورزشگاه پاس قوامین برگزار کرده‌اند و علاقه‌مند هستند تا روز پنجشنبه نیز در همین ورزشگاه از پرسپولیس میزبانی کنند. این در حالی است که چمن ورزشگاه پاس تحت عملیات ترمیم و بهسازی قرار گرفته است. مسئولان ورزشگاه پاس که خبر نداشتند سازمان لیگ قصد دارد بازی های معوقه ششم را در اواخر مهرماه برگزار کند، چمن خود را زیر عملیات ترمیم برده اند و بر اساس اعلام مدیران این مجموعه قطعا چمن ورزشگاه تا روز 27 مهرماه آماده نخواهد شد.

اتفاقی که برای چمن ورزشگاه پاس افتاده شایعات درباره احتمال برگزاری دیدار پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را افزایش داد؛ نکته مهم اما برگزاری دیدار استقلال و هوادار در روز 28 مهر(یکروز بعد از پیکان و پرسپولیس) در ورزشگاه آزادی است و با توجه به شرایطی که چمن آزادی در هفته های گذشته با آن دست و پنجه نرم کرده، امکان برگزاری دو بازی در دو روز متوالی روی آن نیست.

با توجه به حواشی ای که به خاطر میزبانی پیکان از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در هفته بیست و هشتم لیگ گذشته پیش آمد، خودروسازان خودشان هم دوست ندارند به آزادی بروند، اما حالا در شرایطی که مسئولان آزادی با میزبانی از پیکان- پرسپولیس موافقت نکرده‌اند و مسئولان ورزشگاه پاس هم در نامه ای به سازمان لیگ خواهان تعویق زمان مسابقه شده اند، مشخص نیست پیکان در چه ورزشگاهی میزبان پرسپولیس خواهد بود.

مشخص نبودن محل برگزاری بازی پیکان و پرسپولیس در فاصله 4 روز تا زمان آن، اتفاقی عجیب است که یکبار دیگر مشکلات زیرساختی فوتبال تهران را نشان می دهد. در پایتخت ایران حالا دو تیم تهرانی ورزشگاهی برای برگزاری بازی خود ندارند و باید دید این بحران بزرگ چگونه برطرف خواهد شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!