news-details

هاشمی‌نسب: از داور می‌خواهیم در داربی پنالتی نگیرد/ شاید اختلافات ساختگی باشد

مربی تیم استقلال با بیان اینکه داربی به دلیل حساسیت شرایط خاصی دارد، گفت: قول نمی‌دهم این بازی جذاب و تماشایی باشد.

مهدی هاشمی‌نسب در نشست خبری قبل از دیدار برابر پرسپولیس از هفته بیستم لیگ برتر گفت: این بازی سه امتیاز بیشتر ندارد اما حساسیت و سنتی بودنش باعث شده نگاه ویژه‌ای به آن وجود داشته باشد، به دور از حاشیه نخواهد بود و همیشه این بازی جذابیتش به همان حاشیه‌هایی است که وجود دارد اما تمرکزمان روی این است که بتوانیم از نقاط ضعف حریف استفاده کرده و این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی در خصوص غیبت جواد نکونام در نشست خبری گفت: من هم مثل شما نمی‌دانم و مطمئن باشید اگر در جریان بودم حتما به شما اطلاع می‌دادم.

مربی استقلال در خصوص غیبت ماشاریپوف در تمرینات دو، سه روز اخیر استقلال گفت: مشکلات همیشه وجود دارد اما استقلال منسجم بازی می‌کند. مشکلات بیشتر برای خارجی‌هاست که شرایط متفاوتی دارند ما با مدیربرنامه‌های او صحبت کردیم، مشکلات حل شد و حالا او با آمادگی کامل در تمرین حاضر است تا بتواند در داربی به استقلال کمک کند.

هاشمی‌نسب در خصوص جو آمادگی استقلال داربی هم گفت: اگر بحث شما فنی است ۱۵ هفته نشان می‌دهد از لحاظ فنی آماده هستیم، در مسائل روحی و روانی هم تلاش می‌کنیم بازیکنان را به آمادگی کامل برسانیم تا از هر حیث آماده این جدال سخت باشیم.

وی در خصوص رقیب سنتی اش گفت: رقیب ما هم تلاش می‌کند در این دیدار برنده باشد، شناخت کافی از این تیم داریم نقاط ضعف و قوت این تیم را می‌شناسیم و آن را به بازیکنان منتقل کرده ایم و هدف مان این است که در پایان این بازی سه امتیاز را به دست آورده و هواداران را خوشحال کنیم.

مربی استقلال در خصوص حواشی به وجود آمده برای تیم و اختلاف بین سرمربی و مدیرعامل گفت: از کجا می‌دانید آنها با یکدیگر اختلاف شدید دارند شاید جنگ زرگری باشد شاید همه از جریان کامل آنها مطلع نباشند مشکلات همیشه وجود دارد حتی غیبت دو، سه روزه من در تمرینات برای همه عجیب بود و من باید مشکلات خانوادگی ام را به همه توضیح می‌دادم. من از اختلاف مدیرعامل و سرمربی و اینکه پشت پرده چه می‌گذرد اطلاعی ندارم و هیچ مشکلی با استقلال از لحاظ مالی نداشته و نخواهم داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که با مصدومیت و غیبت یامگا، پنالتی زن اول استقلال کیست گفت: با توجه به اینکه گولسیانی هم در پرسپولیس مصدوم است و یامگا هم نیست از داور می‌خواهیم پنالتی نگیرد (با خنده) اما هر بازیکنی که در این بازی اعتماد به نفس داشته باشد و بتواند پشت توپ بایستد ضربه پنالتی را خواهد زد، با اینکه حردانی مقابل مس رفسنجان پنالتی را از دست داد اما اگر بخواهد دوباره پنالتی بزند هیچ مشکلی ندارد و می‌تواند این کار مهم را انجام دهد.

هاشمی‌نسب در پاسخ به این پرسش که آیا این داربی همانند داربی‌های گذشته کسل کننده خواهد بود گفت: همه قبل از داربی وعده و وعید می‌دهند اما به شما قول می‌دهم داربی جذابیت نخواهد داشت البته در دور رفت بازی بی کیفیت نبود اما فشار و استرسی که در این بازی وجود دارد باعث می‌شود آن جذابیت لازم را نداشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که گل زدن در داربی چه شرایطی دارد گفت: باید گل بزنی تا بفهمی چه لذت بخش است وقتی ورزشگاه منفجر می‌شود. یک گل در داربی زده‌ام و همیشه برایم جذاب بوده است. (در این لحظه خبرنگاران تاکید کردند که با پیراهن پرسپولیس ۴ بار دروازه استقلال را باز کرده‌ای، مهدی هاشمی‌نسب تاکید کرد فقط یک بار یادم می‌آید که در داربی گل زده ام و دیگر چیزی به ذهنم نمی‌رسد).

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش با توجه به اینکه شرایط استقلال در جدول این تیم مقابل پرسپولیس دفاعی بازی خواهد کرد گفت: استقلال دفاعی بازی کند؟ شما به بازی دور رفت در نیمه دوم مراجعه کنید و آن را ببینید بعد جواب را خواهید گرفت.

به اشتراک گذاری این مطلب!