news-details

بمب ساعتی پیش از موعد ترکید!/ انتقال امباپه به رئال لو رفت!

اورلین شوامنی در مصاحبه با تله فوت به طور ناخواسته قطعی شدن انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید را فاش کرد.

به گزارش نود پرس، شوامنی در مصاحبه‌ای با رسانه فرانسوی تله فوت، جذب کیلیان امباپه توسط رئال مادرید را تایید کرد. 

او در یکی از پاسخ‌های خود این کار را انجام می‌داد و در آن افشا کرد، مهاجم فرانسوی پی اس جی که تا ژوئن 2024 با این باشگاه قرارداد دارد، از حالا با رئال مادرید قراردادش را امضا کرده و فصل بعد برای این باشگاه توپ خواهد زد.

2004049

صحبت‌های شوامنی در مورد جذب امباپه

همه این‌ها در مصاحبه‌ای اتفاق افتاد که روزنامه نگار صابر دسفراژ، از اورلین شوامنی درباره نظر مردم اسپانیا در مورد کیلیان امباپه سوال کرد و او به وضوح پاسخ داد: «اسپانیایی‌ها به خوبی آگاهند که کیلیان چه بازیکنی است، اگرچه وقتی هر روز او را ببینند، بیشتر و بهتر متوجه عظمت او خواهند شد.»

2004047

این صحبت‌های هافبک فرانسوی رئال مادرید، آشکارا کیلیان را به تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی نزدیک‌تر کرد.

ویدیوی این مصاحبه را شبکه تله فوت در ساعت 11:13 صبح امروز در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده و متعاقباً به دلیل هیاهویی که این سخنان ایجاد کرد، این قسمت را از حساب خود پاک کرده است. 

1998704

نظر امباپه چیست؟

علی‌رغم صحبت‌های شوامنی، کیلیان امباپه، سوژه خبری مهم این روزها، درباره آینده خود سکوت کرده است. مارکا و دیگر رسانه‌های اسپانیایی، پیشتر ادعا کرده بودند که این ملی پوش فرانسوی قبلاً قرارداد خود را با رئال مادرید امضا کرده، اما او خودش هنوز هیچ چیز روشنی در مورد آینده‌اش نگفته است.

دو روز پیش امباپه در نشست خبری بازی فرانسه- آلمان در مورد آینده‌اش گفته بود: «من هنوز چیزی را اعلام نکرده‌ام، زیرا چیزی برای اعلام نداشتم. تا زمانی که این کار را نکرده‌ام، یعنی چیزی برای گفتن ندارم. در زمان درستش حرف خواهم زد. در تیم کسی از آینده من حرف نمی‌زند و این دیگر سوژه خاصی نیست. وقتی یورو بیاید روی تیم فرانسه تمرکز خواهم کرد. فکر می‌کنم تا آن زمان تکلیف آینده‌ام حل شود. الان تمرکز من روی تیم ملی است.»

2004050

شوامنی دوباره سوژه شد

26 بهمن ماه خبرگزاری‌های فرانسوی مثل لوپاریزین و اکیپ خبر دادند که کیلیان امباپه تصمیم قطعی و نهایی خود را مبنی بر تمایل به جدایی از پاری سن ژرمن در پایان فصل به ناصر الخلیفی مالک و دیگر مدیران باشگاه اعلام کرده است و گفته دیگر پیشنهاد تمدیدی را از سوی این باشگاه بررسی نخواهد کرد.

خبرگزاری‌های اسپانیایی مارکا و رلوو هم اعلام کردند که این ستاره فرانسوی از هر زمان دیگری به پیوستن به رئال نزدیک‌تر است و انتخاب خود را در مورد آینده‌اش خارج از فرانسه انجام داده و حتی باشگاه مادریدی قرارداد را هم برای امضا کردن امباپه برای او ارسال کرده است.

این فضای هیجانی روی بازیکنان رئال هم اثر گذاشت. شوامنی ساعتی بعد از اعلام خبر جدایی قطعی امباپه در پایان فصل در شبکه ایکس توییتی از دو ظرف پاپ‌کورن منتشر کرد که در واقع کنایه به سیل اخبار در شبکه‌های مجازی در مورد امباپه است که مثل یک فیلم پرهیجان با آب و تاب ادامه دارد.

به اشتراک گذاری این مطلب!