news-details

مسی - رونالدو جدید در ال‌کلاسیکو؟

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا به دنبال جذب ستاره بزرگی برای تابستان ۲۰۲۵ است و ارلینگ هالند از منچسترسیتی را هدف قرار داده است.

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا هرگز از اقدام‌ جسورانه هراسی نداشت و دوره اول او حول و حوش جذب ستاره‌هایی نظیر رونالدینیو، تیری آنری و زلاتان ایبراهیموویچ می‌چرخید و روبرت لواندوفسکی را در دوره دوم خود به باشگاه آورد. او اکنون در حال برنامه‌ریزی برای قدم بزرگ بعدی است.

اینکه او دقیقاً چگونه برای جمع‌آوری بودجه اقدام می‌کند هنوز مشخص نیست، اما هم اسپورت و هم موندو دپورتیوو گزارش داده‌اند که هدف اصلی لاپورتا برای تابستان ۲۰۲۵ آوردن ارلینگ هالند ستاره منچسترسیتی است. هالند هرگز تمایل برای بازی در اسپانیا را پنهان نکرده و روزنامه آاس ادعا می‌کند که با وجود آمدن قریب‌الوقوع کیلیان امباپه، او همچنان می‌تواند با رئال مادرید قرارداد ببندد. با این حال، بارسلونا و لاپورتا به هالند فرصتی برای ایجاد رقابتی بزرگ بین دو مهاجم برتر جهان خواهند داد.

هالند تا سال ۲۰۲۵ سه فصل را در سیتی سپری خواهد کرد و همچنین قرارداد پپ گواردیولا نیز در آن سال به پایان می‌رسد و اگر مربی جدا شود، جذابیت بازی برای سیتی نیز کاهش پیدا می‌کند. بارسلونا برای فصل آینده به لواندوفسکی تکیه دارد و همچنین ویتور روکه و مارک گویو نیز حضور دارند، اما نیاز به ستاره‌ای که خط را رهبری کند نیز به وضوح حس می‌شود. علاوه بر موارد فوق، لاپورتا رابطه خیلی خوبی با ایجنت هالند، رافائلا پیمنتا نیز دارد. او احتمالا برای ماندن در سِمت ریاست بارسلونا باز هم به خریدهای بزرگ تکیه خواهد کرد و این بار هالند را در ذهن دارد.با حضور احتمالی کیلیان امباپه و ارلینگ هالند در رئال‌مادرید و بارسلونا، می‌توان تصور کرد که ال‌کلاسیکو از فصل آینده پس از چند سال شاهد نبرد دو فوق‌ستاره دیگر مثل دوران کریستیانو رونالدو و لیونل مسی باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب!