news-details

سردار آزمون به بازی رم - میلان می‌رسد؟

سردار آزمون احتمالاً می‌تواند در یکی از مهم‌ترین دیدارهای بین المللی فوتبال اروپا حاضر شود.

تلخ‌ترین اتفاق برای تیم ملی فوتبال ایران هنگام برگزاری مسابقه رفت مقابل ترکمنستان، مصدومیت سردار آزمون بود. اتفاقی بسیار غیر منتظره که حتی کار این مهاجم ارزشمند را به بیمارستان نیز کشاند.

در چنین شرایطی اعلام شد سردار بین ۲۱ تا ۲۵ روز از حضور در میادین محروم است و این خبری نگران‌کننده برای دانیله دروسی بود که در بازی‌های اخیر از ستاره ایرانی بازی گرفته است. از طرفی رم باید مقابل میلان، دیگر تیم ایتالیایی حاضر در لیگ اروپا را روز پنجشنبه ۲۳ فروردین قرار بگیرد.

در همین راستا سایت‌های هواداری باشگاه رم ساعاتی قبل مدعی شدند سردار به طور دقیق زیر نظر کادر پزشکی باشگاه قرار دارد و اطلاعات کامل پیرامون شکل و فرم مصدومیت او توسط دکترهای ایرانی برای همتایان ایتالیایی ارسال شده است تا روند فیزیوتراپی و درمانی این بازیکن هدفمندتر جلو برود.

در صورتی که روند ریکاوری سردار آزمون خوب پیش برود، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان به مسابقه فوق العاده حساس ۲۳ فروردین میان رم و میلان خواهد رسید. البته اگر چنین اتفاقی رخ بدهد به احتمال فراوان سردار آزمون نامش در لیست ۱۸ نفره قرار خواهد گرفت اما نیمکت‌نشین می‌شود و شاید در نیمه دوم به او بازی برسد.

مسابقه رفت این دو تیم در میلان خواهد بود و جدال برگشت در پایتخت ایتالیا برگزار می‌شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!