news-details

معشوقه سابق پوتین از او راضی است؛ با معشوقه جدید او آشنا شوید

اختصاصی "نود پرس"

معشوقه سابق و المپیکی پوتین پس از جدایی از او با بیانیه ای 10 کلمه ای درباره ولاد سکوت کرد.
آلینا کاباوا به ندرت در مورد معشوق سابق خود ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه صحبت کرده است، تا این هفته که در مراسم تحلیف وی شرکت کرد و از او تمجید کرد.

معشوق سابق ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، این مستبد جنگ طلب را ستایش کرد و برای اولین بار از زمانی که گفته می شود از شریک ۷۱ ساله خود جدا شده، در مورد او صحبت کرد.

به گزارش نود پرس اوایل سال جاری، دیلی استار فاش کرد که پوتین علیرغم داشتن دو فرزند مخفیانه با او، آلینا کاباوا، ژیمناست روس را که یک قهرمان المپیکی و دیوانه جنسی است را کنار گذاشته است. اکنون گفته می شود پوتین با اکاترینا میزولینای 39 ساله که توسط یکی از منتقدان رسانه های اوکراینی "باربی" نامیده می شود، رابطه دارد.


این زن و معشوقه جدید پوتین با کاباوا بسیار متفاوت است، زیرا او بلوند است و در شبکه های اجتماعی پروفایل دارد، در مقایسه با معشوق سابق پوتین با موهای تیره و مرموز که اغلب ماه ها از او هیچ خبری نبود و مرموزانه و در سکوت خبری با پوتین می زیست. میزولینا در خط مقدم سرکوب محتوای آنلاین ضد جنگ روسیه و همچنین بزرگترین نامی است که از قوانین ضد دگرباشی جنسی در این کشور حمایت می کند.

با این حال، از زمان جدایی ظاهری، کاباوا به ریشه های المپیکی خود بازگشته و زمان بیشتری را در آکادمی ژیمناستیک خود در سوچی گذرانده است. اما او در طی یک حضور نادر در خارج از باشگاه، تنها چند ساعت پس از سخنرانی مجلل پوتین در مراسم تحلیف، از معشوق سابق خود تمجید کرد.


وی در گفتگو با رسانه های روسی در مقابل دوربین گفت: «یک عملیات نظامی ویژه در حال انجام است، آسان نیست، پیچیده است، اما بسیار خوب است که مردم به انتخابات آمدند، از رئیس جمهور حمایت کردند، از سیاست های او حمایت کردند، و ما به عنوان رأی دهنده، باید ببینیم که رهبر ما متکی به کشورهای خارجی نیست، بلکه به مردم خودش متکی است.
این کلید همه موفقیت‌ها و پیروزی‌های ماست.»


در طول این کلیپ، او همچنین در مورد آینده روسیه در المپیک صحبت کرد، جایی که او در سال 2004 در این رقابت ها برای کشورش مدال طلا گرفت.

او در این ارتباط گفت: «ورزشکار همان جنگجو است. اگر مدیریت به شما گفت که بروید، پس باید بروید. اگر مدیریت می گوید نرو، پس نرو. اگر مربی به من گفت غیرممکن است، چه بخواهم چه نخواهم، پس غیرممکن است.

به اشتراک گذاری این مطلب!