news-details

حمایت دختر جنجالی و پرحاشیه آقای سرمربی از فلسطین؛ رسوایی با یک خواننده و یک ملی پوش سرشناس!

اختصاصی "نود پرس"

شاید تنها چیزی که باعث شادی پپ گواردیولا بیشتر از بازی زیبا می شود، خانواده دوست داشتنی او باشد. این ادعا زمانی ثابت شد که دختر بزرگش پس از قهرمانی تاریخی او در لیگ برتر به او ادای احترام کرد.

پس از اینکه پپ گواردیولا چهارمین عنوان قهرمانی متوالی لیگ برتر را به دست آورد، باعث خوشحالی بیش از اندازه دختر مدلش شد.
پس از اینکه تیم پپ در اتحاد 3-1 وستهام را شکست داد، پپ توسط کادر مربیگری و بازیکنانش در آغوش گرفته شد اما زمانی که اوضاع آرام شد، دختر بزرگش، ماریا گواردیولا، پدر پیروز خود را در آغوش گرفت و در زمین به او پیوست.
یک هوادار فوتبال با توجه به عشق پپ به خانواده اش به سادگی توضیح داد که چرا او همیشه بعد از گل به سکوها اشاره می کند؛ ادای عشق به خانواده!


ماریا دختر پپ گواردیولا، رابطه عاطفی عجیبی با پدرش دارد و داستان این عشق پدر و دختری همیشه بر سر زبانهای اهالی فوتبال انگلیس است.

ماریا گواردیولا کیست؟


ماریا 23 ساله است و پس از فارغ التحصیلی در رشته مد و طراحی به عنوان مدل فعالیت می کند. این دختر سبزه خیره کننده 886000 فالوور در اینستاگرام دارد که به طور منظم خلاصه ای از سبک زندگی پر زرق و برق خود  را به اشتراک می گذارد.

به گزارش نود پرس و به نقل از دیلی استار این دختر مطرح در صنعت مد از زمانی که پدرش به باشگاه سیتی پیوست، منچستر سیتی را در آغوش گرفت و اغلب در حال جشن گرفتن در فینال ها دیده می شود - اگرچه اعتقاد بر این است که او در لندن زندگی می کند و در  منچستر ساکن نیست.

ماریا، این هوادار فوتبال در 28 دسامبر 2000 در اسپانیا به دنیا آمد، زمانی که پدرش کاپیتان بارسلونا و محبوب او و هواداران بارسا بود.
پدر و دختر همیشه صمیمی بودند. پپ اوایل امسال به مناسبت تولد دخترش این متن را نوشت: «تولدت مبارک.  خیلی ممنون بخاطر به دنیا آمدنت، نمی توانستم بیشتر از این خوش شانس باشم. برنده شدن برای همیشه در زندگی به خاطر خانواده ام."

پپ به ندرت درباره زندگی شخصی خود صحبت می کند اما پس از آن که ماریا به همراه مادر و خواهرش برای کنسرت آریانا گرانده در منچستر آرنا حضور داشتند که با تراژدی پایان یافت این کار را انجام داد. سلمان عابدی تروریست خود را در یک حمله انتحاری منفجر کرد و 22 مرد، زن و کودک را کشت.

در این حادثه تروریستی خانواده سرمربی محبوب شهر در امان بودند، اما او به بی‌بی‌سی 5 لایو گفت: «وقتی حمله اتفاق افتاد، من با پسرم در خانه بودم و همسر و دخترانم آنجا بودند. او با من تماس گرفت اما ارتباط بلافاصله قطع شد. او به من گفت "چیزی اتفاق افتاده  اما من نمی دانم چه اتفاقی افتاده است و ناگهان ارتباط قطع شد!" 

ما سعی کردیم دوباره با او تماس بگیریم اما نشد - به میدان محل برگزاری کنسرت رفتیم و او بعد از پنج یا شش دقیقه دوباره زنگ زد و گفت: "ما بیرون هستیم، به خانه برمی گردیم."

"در پایان ما خوش شانس بودیم. افراد زیادی رنج کشیدند و ما خوش شانس بودیم. زندگی واقعا اینگونه است. ما در موقعیت بهتری نسبت به   بسیاری از افراد بد شانس قرار داشتیم.»

خانواده

پپ با کریستینا گواردیولا ازدواج کرده است. آنها 20 سال قبل با یکدیگر در یک مغازه آشنا شد  و در سال 2014 در ماتادپرا ازدواج کردند.
آنها سه فرزند - دختران ماریا و والنتینا - به همراه پسری به نام ماریوس دارند. کریستینا شرکت مد خود را اداره می کند و گفته می شود که او در اشتیاق پپ به مد، شعر و عکاسی شریک است.


رسوایی دختر پپ در ماجرای دله آلی

ماریا در سال 2021 زمانی که دله آلی، هافبک آن زمان تیم تاتنهام و تیم ملی انگلیس، او را روی پشت بام یک بار به آغوش کشیده بود و می بوسید، به تیتر خبر ها تبدیل شد.

یکی از افراد حاضر در آن بار به روزنامه سان گفت: «به نظر می‌رسد دله و ماریا به دنیا اهمیتی نمی‌دهند. آنها بدشان نمی آمد که چه کسی آنها را جلوی میز دی جی و در حالیکه عشق بازی می کردند، می بیند! 

میز های آنها مملو از صدها عیاشی بود که در حال تماشای آن بودند. همه میزها رزرو شده بود و کاملا پر بود. غریبه ها در بار چرخ می زدند و دله و ماریا حتی برای یک لحظه هم چشم از هم بر نمی داشتند. آنها در یک گروه با هم بودند و محلی که رزرو کرده بودند خیلی دنج بود. آنها خیلی بامزه به نظر می رسیدند و می توانستند در  ماه عسل خود باشند."


دله علی و دختر پپ  ماه‌ها بعد با هم در حال خروج از یک رستوران دیده شدند، اما هیچ‌کدام در مورد اینکه آیا با هم رابطه داشتند یا خیر، اظهار نظری علنی نکردند.

دله علی اکنون با مدلی به نام سیندی کیمبرلی رابطه دارد و اوایل امسال این جفت کبوتر عاشق،  عشق خود را با خالکوبی های مشابه نشان دادند.


وضعیت رابطه ماریا ناشناخته است، اما در ماه فوریه او در لندن مشاهده شد، جایی که خواننده ای به نام کانر مینارد دست‌هایش را دور او حلقه کرده و گونه او را می بوسید و خانم مدل، سیگار در دست، او را بوسید.

 

فلسطین
پس از اینکه ماریا تصاویر جشنی را از استادیوم اتحاد در حالی که یک چفیه (نماد مبارزه برای یک کشور فلسطینی) دور کیفش پیچیده بود، منتشر کرد، بسیاری از هواداران او از حمایتش از فلسطین تشکر کردند.

یک هوادار فوتبال در صفحه خود نوشت: "ماریا، تو واقعا یک دختر عالی و یک دختر فوق العاده از یک خانواده خوب هستی. شما به آنچه در فلسطین در زمینه اشغال و تجاوز به کودکان، زنان و مردان می گذرد اهمیت می دهید. ما از شما برای حمایت از این هدف بسیار سپاسگزاریم.»

یکی دیگر گفت که او "بهترین حامی فلسطین" است و سومی گفت: "به عنوان یک فلسطینی، اینجا هستم تا از حمایت شما تشکر کنم. از شما متشکرم که در مورد ما صحبت کردید و چفیه فلسطینی را با خود آوردید. ادامه بده.»

ماریا در سال‌های اخیر یکی از مدافعان بزرگ فلسطین بوده است و اکتبر گذشته به خیابان‌های لندن رفت و در اینستاگرام پستی را منتشر کرد که در آن نوشته شده بود: «بمباران کردن نوزادان دفاع از خود نیست"

به اشتراک گذاری این مطلب!