news-details

قوانین جدید برای حذف فردوسی پور و ناصر حجازی!

یک روز برای اینکه ناصر حجازی را حذف کنند قانون شگفت آور ۲۳ ساله ها را وضع کردند و چون ناصر حجازی بیشتر از ۲۳ سال سن داشت او را از تیم ملی حذف کردند ‌شاید اگر مرحوم ناصر خان ۱۷ سال سن داشت برای محروم کردن او از تیم ملی قانون ۱۷ ساله ها را وضع می کردند!

حالا بعد از گذشت تقریبا ۴۰ سال انگار قرار است قانون برای یک نفر دیگر نقش چماق و گیوتین را بازی کند و برای حذفش مثل سایه لحظه ای او را رها نکند! قانون اینبار سخت در تعقیب عادل فردوسی پور است!
بعد از گرفتن برنامه ۹۰ از عادل و فروختن میز او به یک هندوانه فروش در رباط کریم ،این مجری سرشناس خیلی دیر فهمید که تازه از شر او خلاص شده اند و قرار نیست او را با سلام و صلوات و منت بازگردانند ! او باز خیلی دیر فهمید که حتی سیما و تلویزیون که زمانی خودش را فرزند آن می دانست حتی دوست ندارد صدای او را بشنود و قرار است که پله پله و قدم به قدم او به طور کامل از رسانه محو بشود!
اهالی فوتبال هم که "دست یا علی دادنشان " شهره عام و خاص است خیلی زود جا زدند و نه تنها به وعده خود در مورد تحریم برنامه جدید ۹۰ عمل نکردند که هیچ بلکه  آسیمه سر دعوت میثاقی را برای حضور در برنامه اش پذیرفتند!
عادل مدتی بعد برنامه اینترنتی کلاسیکو را ساخت  و بعد از اینکه مطمئن شد پدر رسانه از فرزند رسانه خوشش نمی آید و قرار نیست دری به روی او باز شود به فکر ساخت برنامه جدید اینترنتی "هارد تاک" به سبک انگلیسی ها افتاد اما نمی دانست که همان " گادفادری " که قانون ۲۳ ساله ها را وضع کرد، نوه و نتیجه اش قادر است قانونی را خلق کند که حتی ساخت برنامه های اینترنتی را هم‌ منوط به کسب اجازه از صدا و سیما کند.
خدا را چه دیدی شاید بزودی قوانینی خلق شوند که حتی نوشتن کتاب و تدریس در دانشگاه را هم منوط به کسب اجازه از صدا و سیما بکنند !

به اشتراک گذاری این مطلب!