news-details

ممه ای که توسط لولو برده شد!

بعد از خلق حماسه ۱۱ اسفند در انتخابات توسط ملت عظیم الشان ایران که بنا به فرمایشات بعضی از امامان جمعه و خطبا منجر به شادی بیش از ۱۲۲ هزار پیامبر( هنوز از شادی ۲ هزار پیامبر دیگر اطلاعی در دسترس نیست) و ایضا سرور امام زمان جانی فدا، شهدا و بسیاری از بزرگان و صلحای دیگر گردید، حالا نمایندگان جدید با آرایی بسیار نجومی و‌ بالا منتظر ورود به زمین مجلس هستند تا خدمات مجلس سوپر انقلابی قبلی را تکمیل و چه بسا اکمل کنند. ناگفته پیداست که این حماسه حضور در انتخابات چه دماری از اسرائیل، انگلیس، آمریکا و سایر دشمنان درآورده و ارزانی، آبادانی و امنیتی در حد لا لیگا را به ارمغان آورده است به گونه ای که الان مشکل مردم ایران این شده است که چرا دیگر مشکلی ندارند و غول گرانی، تورم، فساد و اختلاس برایشان لایک نشان نمی دهد.

هنوز چند روزی بیشتر از این مشارکت حداکثری نگذشته بود که بواسطه شعارهای مدافعان حجاب، یک کتک کاری ریز بین آنها و نیروی انتظامی رخ داد و بلافاصله یکی از برادران که خودش مدعی است از متدینان واقعی است فاش شد که سر دسته معترضین به وضع فعلی حجاب که در حقیقت مدافعان حجاب هستند، کلی مورد دارد و آن خانم روبروی اش که زیاد جیغ و داد می نمود، نیز زن صیغه ای آقای سردسته می باشد. علاوه بر این همین برادر متدین واقعی فاش ساخت که یکی از متحصن کنندگان که سابقا با وی در اردوهای جهادی کار می کرده، یک چیزی در مایه های دو باجناق مشهور و برادر بزرگوار گیلانی که فیلم چیزش با یک نوجوان پخش شده بود، است و تازه چه بسا بدتر از آنها!

این متحصنان کتک خورده معلوم نیست مخ کدام چهار پایی را تناول فرموده بودند و پیش خودشان فکر کرده بودند که الان هم مثل دوران خاتمی و روحانی دوران جایزه بگیری و از این حرفهاست و به کفن پوشی، از در و دیوار سفارت عربستان و انگلیس بالا رفتن و به رئیس جمهور فحش و بد و بیراه گفتن، جایزه می دهند! زهی خیال باطل! واقعا بعضی از آدمها چقدر نا دانند و برای بدست آوردن یک لقمه نان چرب و چیلی فکر می کنند این ممه را هیچ وقت لو لو نمی برد یا به قول پدر زن داماد شهید پرور آمریکایی " آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت"


نه برادران عزیز و خواهران بزرگوار! آن ممه را لو لو برد. امروز روزی است که همه معیار ها کل یوم عوض شده است و حتی سبز شدن علف های هرز در صحراها نیز به عنوان دستاورد تلقی می شود!


یعنی آدم ها بعضی وقت ها چقدر می توانند جاهل باشند و درک نکنند که الان دیگر آن ممه را لولو برده است و آن رئیس جمهور بشکست و این رئیس جمهور پیمانه اش فعلا نریخته است. امروز تحصن جواب نمی دهد و بجای آن می توانید از شیر دادن یک زن درمانده به نوزادش در یک درمانگاه با موبایل خود عکس و فیلم گرفته و علاوه بر این کار جهادی، جایزه نیز بگیرید. این کارها با اسلام رحمانی هیچ سنخیتی ندارد؟ به درک! نداشته باشد،  ضمن اینکه شما هنوز درک نکرده اید که اسلام واقعی خود آنهایند و تازه خود اسلام باید برود از آنها اسلام یاد بگیرد!


در همین افکار بودم که یکی از دوستان زنگ زد و گفت برایش پیامک آمده سه روز پیش در فلان جا، خودرویش حامل یک زن بی حجاب بوده و باید خودش با دست خودش برود خودرویش را بخواباند! این دوست مدعی است در روز واقعه خودش و خودرویش ۳۰۰ کیلومتر دورتر از محل جرم بوده اند و حتی از پلیس ۱۱۰ و معتمدین محل استشهاد جمع کرده است که واقعا در آنجایی که جنایت بی حجابی رخ داده، نبوده اما بعد از ۳ روز دوندگی و بدبختی، هنوز باید مثل چی بدود تا ثابت کند، خودش و خودرویش آنجا نبوده اند. تازه چه بسا قاضی پرونده اش مثل قاضی پرونده آن سینماگر مدعی شود این پراید، همان خورودی ۲۰۶ توست و تشخیصش فقط و فقط با اوست و آن مرد سیبیل ضخیم نشسته در کنار راننده نیز یک بانوی پر مفسده بی حجاب است و تشخیصش با اوست!


در پایان باید همچنان گفت که آن ممه را لو لو برد و برادران کفن پوش‌ حرفه ای باید بجای انجام تمرینات مربوط به بالا رفتن از دیوار سفارت و یا عربده برای حجاب، باید به فکر بالا بردن پیکسل دوربین موبایلشان و شکار لحظه های ناب در دل درمانگاهها و خودرو ها و اماکن عمومی باشند که امروزه این امور جوایز ارزنده ای دارد....

به اشتراک گذاری این مطلب!