news-details

پشت پرده هجوم اهل بیت مسئولان ایرانی به غرب و آمریکا 

هنوز چند ساعتی از رد شدن تقاضای  اقامت اسحاق قالیباف پسر رئیس مجلس انقلابی و غرب ستیز در کانادای کثافت نگذشته بود که خبر آمد اسحاق بابا وکیل گرفته و در دادگاه برنده شده است و بنابراین او می تواند به کانادا هایی این افتخار را بدهد که چند سالی شمیم فرزند یک مسئول سوپر انقلابی را استشمام کنند. داشتم به این فکر می کردم که این سوپر انقلابیان غرب ستیز شرق پرست، در غرب چه دیده اند و به قول شاعر " ای مطرب مهتاب رو، آنچه بدیدی بگو" که اینچنین فرزندان و اهل بیت وفادار به انقلاب و آرمانهای امام راحل، از جهنم دره ای که پدرانشان برای ملت عظیم الشان ایران درست کرده اند، فراری و گریز پا هستند. نگرانی همچنان بر من مستولی گردیده بود که ناگهان یکی از نزدیکان بابای اسحاق همچون شزم ظاهر گشت و از شبکه توئیتر یا همان ایکس فعلی که توسط مجلس بابایی فیلتر و غیر قانونی شده، اعلام کرد اسحاق بابا برای تحصیل به کانادا سفر می کند، فکر پلیدتان لطفا  جای دیگری نرود. جالب اینجاست که یکی از نزدیکان اسحاق بابا توئیت کرده، اسحاق جان با موتور سیکلت و دوان دوان برای ابلاغ این پیام نزد وی آمده است؛ آری! آن مرد با اسب آمد!


ساعاتی پیش خبرآنلاین، رسانه نزدیک به قالیباف به نقل از جلیل محبی، فعال سیاسی نزدیک به قالیباف با اشاره به اینکه نقشه کشیده‌اند رسایی را جایگزین قالیباف کنند، نوشت : 
"همین الان الیاس قالیباف با موتور آمد اینجا و به من گفت چون برای تحصیل در کانادا به عنوان دانشجوی خارجی باید پول کلانی می دادم، تقاضای مهاجرت کردم تا شهریه کمتری بدهم."

می بینید آن مرد با اسب آمد که اعلام کند چقدر انسان صرفه جویی است، مگر می شود اینقدر درک، فهم، وطن پرستی، مردم دوستی، جلوگیری از اسراف و تبذیر در یک متر و ۸۰ سانتی متر قد جا بشود؟

با اینهمه دو سئوال همچنان باقیست؛ اول اینکه مگر در این دانشگاههای غرب پر از اخ و تف، چه درس می دهند که نمی شود این درس ها را در دانشگاههای داخل کشور خواند و اصولا تحفه این تحفه ها برای علم و جامعه علمی ایران چه بوده که چنین شتابان و عطشناک به دنبال علم "ولو بالصین"  که نه بلکه در آمریکا و کانادا و اروپا هستند و بعد از تحصیل هم با کدام انگیزه انقلابی، به دنبال زندگی در این کشورهای رو به افول و فلک زده هستند؟ چرا ۵ پسر استاندار انقلابی قم در آمریکا هستند؟ خب به قول خود استاندار صدیق، فرزندانش سفیران گویای نظام هستتد؟ دختر زاکانی شهردار سوپر سوپر انقلابی و مبدع نظریه دنیا تکان بده " پر رویی نجومی" در سوئیس و بچه دار شدن و زندگی در این کشور نوکر و عمله آمریکا؟ خب معلوم است برای درس خواندن بودن است و بس؟ یاسین رامین پسر محمد رامین در آلمان و ازدواج پر هزینه با مهناز افشار و ماجراهای دیگر؟ خب معلوم است یاسین هم‌ مثل پدرش که تا اسم غرب را می شود حالش بد می شود، او هم نسبت به غرب حالت تهوع دارد و اینهمه اصرار و آویزان شدن به این مسئول و آن مسئول برای اقامت در آلمان برای درس خواندن بوده و ولاغیر....


اما سئوال دوم؛ دکتر خلبان قالیباف چگونه با یک‌ میلیون تومانی که در زمان انتخابات ریاست جمهوری در کارتش بود هم هزینه های تبلیغاتی اش را مدیریت کرد، هم دخل و خرج خانواده و خانه را، هم‌از ترکیه سیسمونی خرید و هم‌ هزینه وکیل و شکایت کشی پسرش اسحاق را در دادگاه های کانادا؟ لعنت بر پدر و مادر کسی که در این مکان آشغال بریزد و لعنت بر پدر و مادر کسی که گمان ببرد ایشان از سفره پر برکت انقلاب بر داشت کرده است! قطعا این هم از معجزات انقلاب است که به لطف روح القدس می شود با یک میلیون تومان همان کارهایی را انجام داد که حضرت مسیح می کرد! شاید هم‌ حضرتش مقداری پول تنخواه گرفته و قول داده از حق آجیل سه میلیون و ششصد هزار تومانی کارکنان مجلس در شب عید سال ۱۴۰۲، این قرض و بدهی را جبران کند و با دم مسیحایی خود دعا کند با آن دو میلیون و پانصد هزار تومان عیدی که بازنشستگان و کارمندان دولت می گیرند، آنها هم بکنند آنچه مسیحا می کرد، درست مثل خودش...


فیض روح القدس ار باز مدد فرماید 

دیگران هم‌ بکنند آنچه مسیحا می کرد

به اشتراک گذاری این مطلب!