news-details

حرکت موشکی سردار بهتر از کار اتوبوسی اون یکی ملی پوش

در روزهایی که فوتبال ایران پس از حذف از رقابت های جام ملت های آسیا در انزوا و ناامیدی به سر می برد، شاید یک حرکت خوب در لابلای این بلبشوی امروز، بسان گلی قرمز باشد در میان لاله های زرد!
چندی روز پیش بازیکن شاخص تیم ملی ایران که اخیرا هم حواشی کمی نداشته است، در میان اعتراضات هواداران آلومینیوم اراک، ناگهان از اتوبوس خودش را به پایین پرت کرد و به سمت یک هوادار حمله ور شد. یازیکنی که میادین بین المللی زیادی دیده و از او به عنوان ستون دفاعی تیم ملی یاد می شود، بازیکنی که لژیونر و نماینده فوتبال ایران بود، چنین رفتار زشتی از خود نشان می دهد که نه در شأن فوتبال ایران است و نه در شأن باشگاهی که برای او بازی می کند. در این بین شأن خودش زیاد هم مهم نیست.

در یک نقطه دیگر دنیا، پسر مودب و خوش قلب تیم ملی فوتبال ایران، پسری که جزو افراد سرشناس ایرانی است و در لیگ معتبری مثل ایتالیا توپ می زند، در روند بازی وقتی دید هم تیمی خودش بعد از گلزنی خوشحالی معروف کریس رونالدو را اجرا کرد و این حرکت به مذاق هواداران این تیم خوش نیامد، بعد از گلزنی خودش، منش و پهلوانی و قلب بزرگ خود را نشان داد و از هواداران این تیم معذرت خواهی کرد.

همین حرکت سردار آزمون باعث شد طرفداران این تیم از وی حمایت کنند و از باشگاه رم بخواهند که با او بصورت مادامالعمر قراردادش را تمدید کنند.

این 2 شخص در کنار هم در تیم ملی توپ می زنند اما این کجا و آن کجا!
یکی منفور و نچسب در میان هواداران فوتبال و دیگری محبوب و مورد پسند هواداران! یکی از اتوبوس پایین آمد با حرکتش خود را به فرش برد و دیگری از زمین صاف به عرش پرواز کرد


ای دل چه اندیشیده‌ای در عذر آن تقصیرها
زان سوی او چندان وفا زین سوی تو چندین جفا

زان سوی او چندان کرم زین سو خلاف و بیش و کم
زان سوی او چندان نعم زین سوی تو چندین خطا

به اشتراک گذاری این مطلب!